PIERWSZE URUCHOMIENIE NOWEGO URZĄDZENIA
Aby przygotować kartridż SALT PLUS do użytku, należy zdjąć silikonową osłonę. Wyciągnij gumowy zawór i odczekaj 20 sekund, aż płyn wypełni zbiornik.
Zdejmij silikonową osłonę
Wyciągnij gumowy zawór i odczekaj 20 sekund, aż płyn wypełni zbiornik.
Włóż i wyjmij POD trzy razy w ciągu 2 sekund, aby aktywować urządzenie i dezaktywować funkcję blokady rodzicielskiej.
CHILD LOCK OFF
CHILD LOCK ON
SALT Plus FAQ
Updated November 6, 2023
Jak długo SALT PLUS ładuje się?
Do 50%: 20 minut
Do 80%: 40 minut
Do 100%: 55 minut
Jaki płyn jest używany do pustych wkładów SALT PLUS?
Kartridże SALT PLUS można napełniać przeznaczonym do nich płynem.
Z jakimi kartridżami współpracuje SALT PLUS?
Kompatybilny z kartridżami z serii SALT PLUS PODs.
Co zawiera zestaw startowy SALT PLUS?
Samo urządzenie SALT PLUS, pusty wkład SALT PLUS o pojemności 2 ml. Kabel do ładowania USB typu C.
* Wkład nie jest dołączony do urządzenia SALT PLUS.
Urządzenie SALT PLUS jest nowe, lampka kontrolna migała na czerwono, po naładowaniu lampka kontrolna świeci na niebiesko. Włożyłem wkład, ale urządzenie nie działa?
Wszystkie urządzenia SALT PLUS posiadają funkcję blokady rodzicielskiej. Funkcja ta jest aktywowana fabrycznie. Po zakończeniu ładowania i rozpoczęciu korzystania z urządzenia SALT PLUS należy wyłączyć tę funkcję.
Włóż i wyjmij POD trzy razy w ciągu 2 sekund, aby aktywować urządzenie i dezaktywować funkcję blokady rodzicielskiej.
Po wymianie wkładu SALT PLUS dioda miga na biało, ale nie ma pary?
Jeśli dioda LED urządzenia SALT PLUS miga na biało, oznacza to, że urządzenie działa prawidłowo, ale kontakt z wkładem SALT PLUS POD jest słaby. Spróbuj wyjąć wkład i włożyć go ponownie.
Urządzenie SALT PLUS jest rozładowane, a po naładowaniu diody LED nie świecą w żadnym kolorze?
Gdy urządzenie SALT PLUS jest całkowicie rozładowane, aktywowana jest funkcja blokady rodzicielskiej.
Naładuj urządzenie do 100%. Odłącz urządzenie od ładowania, włóż i wyjmij POD trzy razy w ciągu 2 sekund, aby aktywować urządzenie i dezaktywować funkcję blokady rodzicielskiej.
Dioda na urządzeniu SALT PLUS świeci na niebiesko podczas ładowania i miga na czerwono, gdy próbuję wykonać wdech.
Niebieskie światło wskazuje, że ładowanie urządzenia SALT PLUS zostało zakończone. Jeśli dioda LED urządzenia SALT PLUS świeci na czerwono, oznacza to niski poziom naładowania baterii do 10%.
W przeciwnym razie należy skontaktować się ze sklepem, w którym został dokonany zakup urządzenia SALT PLUS. Pamiętaj, aby zachować paragon po zakupie. Wszystkie urządzenia SALT PLUS są objęte 30-dniową gwarancją i prawem do wymiany.
Urządzenie SALT PLUS nie ładuje się, wskaźnik świeci na czerwono, po 3 sekundach zmienia kolor na niebieski, ale urządzenie jest rozładowane.
Spróbuj wyjąć wkład SALT PLUS i włożyć go z powrotem do urządzenia, a następnie naładuj je ponownie.
W przeciwnym razie należy skontaktować się ze sklepem, w którym został dokonany zakup urządzenia SALT PLUS. Pamiętaj, aby zachować paragon po zakupie. Wszystkie urządzenia SALT PLUS są objęte 30-dniową gwarancją i prawem do wymiany.
Co powinienem zrobić, jeśli mój SALT PLUS nie działa, kontrolka świeci się, ale nie ma pary?
Jeśli wskaźnik miga na biało, ale nic się nie dzieje, należy wyjąć wkład SALT PLUS i włożyć go ponownie.
Jeśli kontrolka miga na czerwono, należy podłączyć urządzenie do ładowarki i poczekać na pełne naładowanie. Niebieskie światło na urządzeniu SALT PLUS oznacza, że urządzenie jest w pełni naładowane.
W przeciwnym razie należy skontaktować się ze sklepem, w którym został dokonany zakup urządzenia SALT PLUS. Pamiętaj, aby zachować paragon po zakupie. Wszystkie urządzenia SALT PLUS są objęte 30-dniową gwarancją i prawem do wymiany.
Urządzenie SALT PLUS nie działa. Co powinienem zrobić, jeśli posiadam opakowanie ale nie mam paragonu?
Po zakupie należy zachować paragon. Wszystkie urządzenia SALT PLUS są objęte 30-dniową gwarancją i prawem do wymiany.
Ile razy można napełnić pusty pod SALT PLUS, zanim jego spirala się wyczerpie?
Wszystko zależy od intensywności waporyzacji. Wskaźnikiem tego, że spirala staje się niezdatna do użytku będzie spadek nasycenia smakiem uzupełnianego płynu podczas waporyzacji.
Kupiłem SALT +. Używam go z wkładami SALT. Kilka dni temu zauważyłem, że płyn z wkładu SALT wylewa się do urządzenia. Czy w takim przypadku mogę wymienić urządzenie SALT PLUS na nowe? Zachowałem dowód zakupu.
Wszystkie urządzenia SALT PLUS są objęte 30-dniową gwarancją i kwalifikują się do wymiany.
Można je wymienić w sklepie, w którym został dokonany zakup. Przynieś swoje urządzenie SALT PLUS i dowód zakupu.
Urządzenie SALT PLUS świeci/miga na biało podczas próby wciągnięcia?
Jeśli dioda LED urządzenia SALT PLUS miga na biało, oznacza to, że urządzenie działa prawidłowo, ale kontakt z SALT PLUS POD jest słaby. Spróbuj wyciągnąć wkład i włożyć go ponownie.